PLATFORM BAAS IN DE HORECA KLAAR VOOR 1 JUNI - Meyer beheer
19592
post-template-default,single,single-post,postid-19592,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

PLATFORM BAAS IN DE HORECA KLAAR VOOR 1 JUNI

PLATFORM BAAS IN DE HORECA KLAAR VOOR 1 JUNI

Wervingsplatform Baas in de Horeca in nieuw jasje en vol vacatures.
Laurens Meyer kijkt naar de toekomst. Vooruit kijken en de horecafamilies weer bij elkaar brengen, daar zet Meyer op in.

In de startblokken
Medewerkers in de horeca staan te popelen om weer te beginnen. Waar vele met kwasten in de hand hebben gestaan tijdens de sluiting, zien de zaken er weer tip top uit en is het nu tijd om het dienblad weer ter hand te nemen, de tap open te gooien en de pannen op het vuur te zetten. Met een nieuw design profileert Baas in de Horeca zich met vacatures voor al haar aangesloten zaken. In deze periode is het belangrijk om er voor te zorgen dat (potentiële) medewerkers perspectief worden geboden en dat ze op 1 juni – of eerder – daadwerkelijk voor de gasten klaar kunnen staan. Per die datum opent Meyer ook twee nieuwe zaken, waarvoor we nu het team compleet maken. Moeke Scheveningen en Moeke Nijmegen.

Landelijke dekking
Meyer sluit steeds meer van zijn horecabedrijven aan op het platform om nog meer landelijke dekking te krijgen. Het platform voorziet naast de vacatures ook in branche gerelateerde nieuws updates, leuke en interactieve video’s en ervaringen van medewerkers. Het bedrijf heeft een belangrijke focus op de ontwikkeling van alle medewerkers met uitgebreide opleiding- en trainingsmogelijkheden. Het biedt iedereen een kans om baas te worden in zijn of haar vakgebied. Op het vernieuwde platform wordt getoond hoe we blijven ondernemen, inventief naar oplossingen zoeken én blijven we benadrukken hoe belangrijk onze medewerkers zijn. “De overheidsmaatregelen zijn nog verre van in balans, maar het doet me goed dat we aan de slag kunnen”, Aldus Laurens Meijer.

Bron: Entree Magazine