Nieuws.jpg

Persbericht: Het is bijna WHOPPER® tijd in Tilburg Burger King® Opent op maandag 5 november aan het Piusplein

Over 7 nachten kunnen WHOPPER® fans in Tilburg hun hart ophalen. Op maandag 5 november om 12:00 uur opent BURGER KING® Tilburg haar deuren aan het Piusplein. De werknemers zijn volledig getraind om de lekkerste flame grilled burgers te bakken en kunnen niet wachten om de eerste burgers en frietjes te serveren.

Hans Miete, Managing Director van Burger King Nederland: “De fans in Tilburg moesten even geduld hebben, maar 5 november gaan we open! De afgelopen maanden zijn we druk geweest met de verbouwing van het pand aan de Heuvelpoort en met de training van onze nieuwe collega’s. We kijken er enorm naar uit om, na ruim 20 jaar, de Tilburgers opnieuw kennis te laten maken met de Whopper, Twister Fries en KING shakes.”

Het sfeervolle restaurant heeft meer dan 200 vierkante meter ruimte om gasten te verwelkomen. Daarnaast krijgt het restaurant in Tilburg order kiosken, zodat de gasten zelf hun bestelling kunnen invoeren en nog sneller in hun WHOPPER kunnen happen! Uniek is ook, dat het restaurant wordt uitgerust met een Coca-Cola Freestyle, waardoor gasten zelf hun favoriete frisdrank kunnen samenstellen. Net zoals ze dat ook met hun Whopper kunnen doen.

In 2019 zal BURGER KING ook gaan bezorgen, waardoor de inwoners van Tilburger ook thuis kunnen genieten van een overheerlijke Whopper of Long Chicken! Het restaurant in Tilburg wordt het 59e BURGER KING restaurant in Nederland.

Over Burger King®

Burger King® is in 1954 opgericht en is de op één na grootste fastfood hamburgerketen ter wereld. De oorspronkelijke HOME OF THE WHOPPER®, het Burger King® systeem, beheert meer dan 16.000 locaties in ongeveer 100 landen en Amerikaanse territoria. Bijna 100 procent van de Burger King® restaurants zijn eigendom van en worden geëxploiteerd door onafhankelijke franchisenemers, veelal familiebedrijven die al decennialang actief zijn. Het merk Burger King® is eigendom van Restaurant Brands International Inc. (TSX,NYSE:QSR), één van de grootste investeerders in de QSR-branche ter wereld, met een omzet van meer dan $27 miljard en meer dan 23.000 restaurants in ruim 100 landen. Kijk voor meer informatie over Burger King® op de website van Burger King® www.bk.com, www.burgerking.nl of volg ons op Facebook www.facebook.com/burgerkingnl

Vragen en beeldmateriaal Burger King Nederland

Contact: Esther van de Graaf